Comunicare, Informare şi PR

Celor care lucrează în comunicare, relații publice, marketing, întreprinzătorilor, managerilor preocupați de comunicarea organizațională internă și externă, managerilor care înţeleg că relațiile publice reprezintă instrumentul necesar de gestionare a crizei, de poziționare eficientă și promovare pe piață de profil și externă, tuturor celor care își doresc dezvoltarea personală și a organizației din care fac parte. Tuturor celor care doresc să urmeze în viitor o carieră în Relații Publice.

Ai fost “actor” într-o situație de criză și ai avut toată media pe “cap”? Ai scris un comunicat de presă sau un drept la replică ce s-a întors împotriva organizației? Ai vrea să înveți să “vinzi” mediei un subiect care ar aduce un plus de imagine? Dacă ai trecut prin toate aceste situații şi ți-a fost greu, cu siguranță ai nevoie de un ajutor. Noi te putem ajută… vino la cursul COMUNICARE, INFORMARE, PR!

  • Gestionarea crizelor media
  • Cum să comunicăm în interiorul companiei?
  • Ce departament generează informația, care sunt tipurile de informații, care sunt ierarhiile de raportare?
  • Ce sunt și cum se obțin informațiile complementare din surse externe?
  • Cunoaște presa! (oamenii care relatează/scriu, editorii, înțeleg cum gândește un jurnalist)
  • Ce spui și ce nu spui într-un mesaj de comunicare?
  • Cum și cine formulează mesajul de comunicare?
  • Dreptul la replică –armă cu 2 tăișuri?!
  • Cum transformi dreptul la replică în element de comunicare și care din sursele media nu trebuie refuzate?
  • Relaţii proactive cu media
  • Cum facem un subiect de presă interesant?
  • Cunoști oamenii și poveștile valoroase din punct de vedere al comunicării externe?
  • Cum îți personalizezi organizația – fiecare om de PR trebuie să aibă mai multe piese pe tabla de șah.
  • Cum învingi temerile oamenilor vis a vis de media?
  • Cum “îmbraci” oamenii și poveștile de succes din compania ta?
  • Care sunt capcanele comunicatelor de presă?
  • Cum să “vinzi” în media și importanta rețelelor sociale în media?

Dan Turturică

Studii Postuniversitare

  • Mass Communication (Comunicarea maselor), California State University, Northridge, USA

Experiență profesională:

Profesor asociat – Facultatea de Jurnalism – Universitatea Bucureşti
Formator – Centrul pentru Jurnalism Independent Bucureşti
Profesor asistent – California State University, Northridge
Redactor – șef – ”Media Gamma Publishers” SRL
Redactor – șef – ”Greek Media Group”
Redactor-șef – Ringier România
Corespondent special în SUA – ZIUA

Dan Turturică

Sunt economist, dar un economist care face de când se știe jurnalism și management jurnalistic.

Am coordonat redacțiile cotidianului „Evenimentul Zilei” și  „România Liberă”, am facut muncă de televiziune, am fost producătorul şi prezentatorul emisiunii „Reporter Incognito” difuzată între 2000-2004 la „Prima TV” și am moderat talk-show-rile „Prim Plan”(TVR 1) și „Arena Media” (Realitatea TV).

Am învățat pe parcursul acestor ani că fiecare companie sau organizație are multe lucruri valoroase de spus publicului,  diferența între a fi publicat sau nu o face forma în care prezinți un eveniment, o poveste mass mediei.

De câțiva ani, m-am decis să transmit din cunoștințele mele celor mai tineri sau celor care vor să își clădească o relație cu media. Să apari în fluxurile media cu povestea ta nu e așa ușor precum credeai, nu vrei să înveți cum anume să împachetezi aceste povești pentru media?

 

Educație si certificate profesionale:

Studii Universitare

  • Academia de Studii Economice, București, România

Calendar Cursuri

Înregistrare Curs

Cursuri Specializate pentru
viitori Profesionişti!