Skip to main content

Adobe Photoshop

Acest curs se adresează tuturor persoanelor ce doresc să pună bazele utilizării aplicației Adobe Photoshop. Astfel, prin intermediul agendei de lucru propuse ne vom asigura de construirea unei baze bine definite ce va oferi cursanților posibilitatea de a înțelege modul de abordare al aplicației, dar și principalele acțiuni ce pot fi realizate în contextul acesteia. Mai mult decât atât, cursul are în vedere dezvoltarea independenței creative a participanților și extinderea ariei imaginative a acestora.

Informații de bază ce conduc la înțelegerea capacităților aplicației Adobe Photoshop, acestea conducând la descrierea acțiunilor necesare construirii unui Logo profesional, editarea diverselor produse, crearea designului materialelor promoționale, exersarea abilităților dobândite și dezvoltarea imaginației în funcție de domeniul pentru care produsul a fost realizat.

Optimizarea spaţiului de lucru (Workspace)
+ Introducere în conceptul de rezoluţie, dimensiune şi raport proporţional.
Prezentare meniu şi unelte esenţiale
+ Despre layere şi noţiuni de bază în structura panel-ului de layere. Exemple practice.
Decupaje. Metode de lucru şi optimizarea timpului alocat unui decupaj prin alegerea uneltei potrivite.
Prezentarea uneltelor Pen tool, Lasso tool, Quick Selection, Magic Wand.
Efecte şi filtre.
Introducere în rolul şi importanţa ferestrei FX (Layer Styles). + Ce este un filtru? Când, de ce şi cum îl aplicăm?
Canale de culoare şi metode de lucru cu text
+ Displacement map şi suprapunerea/mularea realist-fotografică a unui text pe o suprafaţă perceptual neuniformă. Exemplu practic de lucru în perspectiva simplă/frontală.
Realizarea unei imagini compuse.

Suprapunere layere, umbre, text şi blending. + Ce este un layout?
Despre retuşare fotografii/imagini şi menţinerea sub control al aspectului foto-realist al acestora.
+ Alegerea uneltelor potrivite. Exemple practice.
Lucrul cu perspective.
+ Aşezarea elementelor grafice pe obiecte aflate în perspective non-frontale/abrupte.
Realizarea unui logo.
+ Smart objects şi lucrul cu layere de control (Adjustment Layers).
Declinarea unui logo în mediul online şi simularea lui pe diverse materiale promoţionale.
+ Dezvoltăm conceptul de smart object şi învăţăm cum se reflectă modificările facute într-un SmartObject, în layout-ul general.

Daniel Ionescu

Salut. Numele meu este Daniel.

Am 40 de ani şi 16 dintre aceştia i-am petrecut în jungla advertising-ului, în postura de Art Director (o titulatură mai fancy-pancy pentru Graphic Designer). Spun junglă, pentru că în acest domeniu te poţi rătăci uşor, concurenţa pentru supravieţuire este mare şi trebuie să te adaptezi constant la noi provocări.

Ca şi începător aceste lucruri mi s-au parut un pic descuranjante la început,dar în scurt timp am descoperit „cealaltă parte a monedei”, unde creativitatea, gândirea „out-of-the-box” şi punerea în practică a propriilor idei mi-au crescut apetitul de a învaţa şi a continua pe acest drum.

Un drum ce îmbină frumosul cu utilul, creativitatea cu avansarea în carieră şi nu în ultimul rand, munca cu satisfacţia financiară.
Astfel, în ultimii 16 ani am transformat nevoia unui loc de muncă într-o pasiune.
Am ajuns la concluzia, că dacă vrei să fii relevant în acest domeniu, al creaţiei în publicitate, nu trebuie sa munceşti doar din nevoie…
…Trebuie să munceşti din PASIUNE şi să-ţi placă ceea ce faci până
în maduva oaselor.

Calendar Cursuri

Înregistrare Curs

Cursuri Specializate pentru
viitori Profesionişti!