Skip to main content
search
0

Management de Contract – Introducere în Contractul Național HG 1/2018

Cursul se adreseaza antreprenorilor, functionarilor publici, managerilor de proiect care doresc să iși dezvolte abilități de gestionare eficientă a contractelor publice, care doresc să aplice în mod corect reglementările și procedurile specifice.

Cursul își propune să ofere o vedere de ansamblu a HG 1/2018, contextul și scopul adoptării, structura și principalele componente ale contractului național.

          Introducere în HG1

  • Roluri și responsabilități ale părților implicate
  • Supervizorul și Reprezentantul Supervizorului
  • Subcontractare
    Obligațiile Beneficiarului
  • Documentele necesare și termenele de furnizare
  • Structura și responsabilitățile personalului implicat din partea beneficiarului
    Obligațiile Antreprenorului
  • Principalele responsabilități ale antreprenorului în derularea contractului
  • Planificarea și gestionarea eficientă a lucrărilor
  • Selecția, gestionarea și responsabilitățile personalului antreprenorului
  • Tipuri și modalități de constituire a garanției
  • Asigurările necesare și răspunderea antreprenorului
  • Crearea și respectarea unui program detaliat de execuție
  • Defalcarea costurilor și structura prețului contractului
  • Asigurarea unui preț corect și justificat pentru lucrări
    Executarea Contractului și Întârzieri
  • Condiții și proceduri pentru începerea lucrărilor
  • Stabilirea și respectarea duratei de execuție a lucrărilor
  • Proceduri pentru solicitarea și aprobarea prelungirii
  • Gestionarea întârzierilor și consecințele acestora
  • Proceduri pentru solicitarea și aprobarea modificărilor contractuale
  • Condiții și proceduri pentru suspendarea lucrărilor
    Plăți
  • Principiile de bază privind plățile în cadrul contractului
  • Stabilirea și justificarea valorii contractului
  • Condiții și proceduri pentru plata în avans
  • Rețineri aplicabile și condiții pentru eliberarea acestora
  • Proceduri pentru ajustarea prețurilor în funcție de diverse criterii
  • Proceduri și termene pentru efectuarea plăților
  • Condiții pentru efectuarea plăților directe către subcontractanți
  • Consecințele și gestionarea plăților întârziate
  • Gestionarea și justificarea costurilor suplimentare

Recepție și Perioada de Garanție

  • Principiile de bază ale recepției lucrărilor
  • Proceduri pentru testele finale
  • Condiții pentru utilizarea lucrărilor înainte de recepția finală
  • Proceduri pentru recepția la terminarea lucrărilor
  • Reglementări privind perioada de garanție
  • Proceduri pentru recepția finală a lucrărilor
    Încălcarea Contractului și Reziliere
    Identificarea și consecințele încălcării contractului
  • Condiții și proceduri pentru rezilierea de către beneficiar
  • Condiții și proceduri pentru rezilierea de către antreprenor
  • Gestionarea situațiilor de forță majoră și denunțare unilaterală
  • Proceduri în caz de insolvență și faliment
    Soluționarea Litigiilor și Legea
  • Alocarea riscurilor și proceduri de despăgubire
  • Proceduri pentru revendicări și deciziile supervizorului
  • Revendicările Antreprenorului
  • Revendicările Beneficiarului
  • Decizia Supervizorului
  • Proceduri pentru soluționarea disputelor prin arbitraj
  • Legea aplicabilă contractului
    Control și Audit
  • Proceduri de control și audit al contractului și lucrărilor

Diana Cocias

Experienta:

Formator autorizat FIDIC, avocat specializat în dreptul construcțiilor, trainer
acreditat, Vicepresedinte ARIC, adjudecător pe lista Presedintelui ARIC, cu vastă
experiență pentru contractele de lucrări tip HG Nr.1/2018 și FIDIC.

Diana este un avocat specializat, cu o experiență de peste 15 ani în asistarea și consultarea autorităților publice sau companiilor private în legătură cu contractarea, implementarea și derularea de contracte în baza Condițiilor FIDIC, inclusiv consultanță oferită autorităților publice centrale pentru evaluarea ofertelor depuse în procedurile de achizitii publice.

Este co-autor a două module acreditate FIDIC, FIDIC Basic și FIDIC în Public și, de asemenea, este listată ca Adjudecător pe Lista Națională a Adjudecătorilor ARIC. Are o vastă experiență ca trainer, predând constant Module FIDIC precum și cursuri privind achiziții publice, Revendicări etc. atât autorităților publice, cât și companiilor private.

PRET: 2.106,30 RON

(1770 Ron+TVA 19% 336,30 RON)

 

Modalitati de plata:

  • card prin magazin online

  • transfer bancar

  • carduri cadou (SODEXO / UP ROMANIA / EDENRED)

  • in 3 rate (prin transfer bancar)

  • in 3 rate cu cardul de cumparaturi StarBT

  • 10% reducere cu plata cu carduri de prima didactica PLUXEE

Cursul se organizează în sistem personalizat (in-house) cu un numar de minim 15 cursanți, perioada se stabilește de comun acord cu compania care solicită cursul.

Locatia cursului va fi asigurată în București, într-un hotel de 5 stele.

Durata cursului este de 2 zile.

Tariful cursului este de 1770 lei + TVA/participant.

Tariful de curs include livrarea cursului de către un formator autorizat, suport de curs, agenda  curs și certificat nominal de participare.

Nota! Pentru setarea unei sesiuni de curs și studierea tematicii cursului vă rugăm să ne contactați la email vanzari@bestsmart.ro

Calendar Cursuri

Înregistrare Curs

Cursuri Specializate pentru
viitori Profesionişti!

 

Close Menu