Celor care lucrează în comunicare, relații publice, marketing, întreprinzătorilor, managerilor preocupați de comunicarea organizațională internă și externă, managerilor care înţeleg că relațiile publice reprezintă instrumentul necesar de gestionare a crizei, de poziționare eficientă și promovare pe piață de profil și externă, tuturor celor care își doresc dezvoltarea personală și a organizației din care fac parte. Tuturor celor care doresc să urmeze în viitor o carieră în Relații Publice.
Ai fost “actor” într-o situație de criză și ai avut toată media pe “cap”? Ai scris un comunicat de presă sau un drept la replică ce s-a întors împotriva organizației? Ai vrea să înveți să “vinzi” mediei un subiect care ar aduce un plus de imagine? Dacă ai trecut prin toate aceste situații şi ți-a fost greu, cu siguranță ai nevoie de un ajutor. Noi te putem ajută… vino la cursul COMUNICARE, INFORMARE, PR!
- Gestionarea crizelor media
- Cum să comunicăm în interiorul companiei?
- Ce departament generează informația, care sunt tipurile de informații, care sunt ierarhiile de raportare?
- Ce sunt și cum se obțin informațiile complementare din surse externe?
- Cunoaște presa! (oamenii care relatează/scriu, editorii, înțeleg cum gândește un jurnalist)
- Ce spui și ce nu spui într-un mesaj de comunicare?
- Cum și cine formulează mesajul de comunicare?
- Dreptul la replică –armă cu 2 tăișuri?!
- Cum transformi dreptul la replică în element de comunicare și care din sursele media nu trebuie refuzate?
- Relaţii proactive cu media
- Cum facem un subiect de presă interesant?
- Cunoști oamenii și poveștile valoroase din punct de vedere al comunicării externe?
- Cum îți personalizezi organizația – fiecare om de PR trebuie să aibă mai multe piese pe tabla de șah.
- Cum învingi temerile oamenilor vis a vis de media?
- Cum “îmbraci” oamenii și poveștile de succes din compania ta?
- Care sunt capcanele comunicatelor de presă?
- Cum să “vinzi” în media și importanta rețelelor sociale în media?