Skip to main content
search
0

Analist Marketing

Acest curs este ideal pentru tinerii care doresc să dezvolte o carieră de succes în Marketing. Trăim într-o eră în care avantajul competitiv este determinat de abilitatea de a lucra și interpreta date. Dacă dorești să îți extinzi abilitățile de marketing necesare industriilor moderne, acest curs este pentru tine.

Marketingul, precum majoritatea domeniilor, este dominat astăzi de tehnologie. Accesul la tehnologie presupune acces la o cantitate copleșitoare de date. Un profesionist în marketing trebuie să dețină abilitățile necesare pentru a măsura impactul eforturilor sale precum și pentru a le optimiza. În acest curs vom parcurge elementele marketingului digital, trasarea marketing funnels, măsurarea rezultatelor, și optimizarea acestora. Cursul te va ajuta să dezvolți abilitățile necesare pentru a deveni un bun Analist Marketing.

Introducere

    1. Ce este un Analist Marketing
    2. Ce responsabilități presupune rolul de Analist Marketing
    3. Ce vom învăța în acest curs

Mixul de marketing digital

    1. Canalele de marketing digital
    2. Rolul fiecărui canal digital
    3. Particularitățile fiecărui canal digital

Marketing Funnels

    1. AIDA Marketing Funnel (Awareness – Interest – Desire – Action)
    2. Extinderea modelului AIDA
    3. Aplicarea unui marketing funnel în eforturile de marketing digital

Măsurarea impactului eforturilor de marketing digital în business

    1. Formulele principale: ROI (Return on Investment), CAC (Customer Acquisition Cost), LTV (Lifetime Value)
    2. ROI: definiție, calculare, aplicare
    3. CAC: definiție, calculare, aplicare
    4. LTV: definiție, calculare, aplicare, impactare

Optimizarea rezultatelor marketingului digital/ Optimizare ROI

    1. Despre indicatori leading versus indicatori lagging
    2. Experimente
      1. Testele A/B
      2. Lift analysis
      3. Implementarea experimentelor
    3. Analiza calitativă
      1. Importanța analizei calitative
      2. Analiza calitativă a profilului de clienți existenți
      3. Conceptul Job-to-Be-Done
      4. Interviuri Job-to-Be-Done

Segmentarea consumatorilor

    1. Definiție
    2. Importanța segmentării asupra rezultatelor
    3. Cele 4 tipuri de segmentare
    4. Identificarea oportunităților pe segment

Setarea obiectivelor de marketing digital

    1. Pornirea din nevoile de business
    2. Analiza predictivă
    3. Determinarea prognozei rezultatelor

Soluții pentru un analist marketing

    1. Excel/ Spreadsheets
    2. Google Analytics
    3. Google Data Studio
    4. Lucrul cu baze de date
    5. Soluții avansate

Miruna Dragomir

Spun despre mine că sunt un profesionist de marketing hibrid. Latura mea analitică și abilitatea de a lucra cu multitudinea de date la care avem acces m-au ajutat să devin la 23 de ani Head of Marketing la unul dintre cele mai de succes start-upuri din România.

Fac parte din echipa Planable de peste doi ani, o platformă de colaborare pentru echipe de social media. Aici coordonez eforturile de marketing şi până în prezent am contribuit la o creştere de 20X în clienţi şi venituri. Înainte de Planable, am făcut parte din echipa de Marketing a companiei Uber, şi echipa de social media a companiei Oracle.

PRET: 1480 980 lei

 

Modalitati de plata:

  • card prin magazin online

  • transfer bancar

  • carduri cadou (UP ROMANIA / EDENRED)

  • in 3 rate (prin transfer bancar)

  • in 3 rate cu cardul de cumparaturi StarBT

  • 10% reducere cu plata cu carduri de prima didactica PLUXEE

Curs Online pe Zoom

Perioada: 05.04 – 16.04

Luni-Vineri: 18:00 – 21:00

LOCURI LIMITATE!

Calendar Cursuri

Înregistrare Curs

Cursuri Specializate pentru
viitori Profesionişti!

Close Menu