Cursul se adresează managerilor din compartimentele de calitate al instituțiilor publice și private.
Te ajută să dobândești competențe de gestionare a proceselor sistemului de management al calității prin aplicarea ciclului PDCA în conformitate cu cerințele standardului ISO 9001:2015 și să îți formezi competențe și abilități de utilizare a metodelor și instrumentelor specifice managementului calității pentru evaluarea și îmbunătățirea performanței proceselor sistemului de management al calității.
- Sisteme de management al calității
- Ce este un sistem de management al calității
- Standarde de management al calității
- Principiile managementului calității
- Abordarea pe bază de procese (1)
- Implementarea sistemului de management al calității
- Descrierea cerințelor ISO 9001:2015
- Planificarea implementării
- Etapele implementării
- Analiza contextului organizațional
- Domeniul de aplicare a SMC
- Abordarea pe bază de proces
- Implementarea sistemului de management al calității
- Gândirea bazată pe risc
- Ciclul PDCA
- Leadership și angajament
- Obiectivele calității
- Cum este abordată modificarea în cadrul sistemului
- Pași pentru implementarea modificărilor
- Procese, produse și servicii furnizate din exterior
- Sisteme de management integrat
- Implementarea sistemului de management al calității
- Planificarea calității
- Tehnicile calității
- Performanță procesului
- Analiză sistemelor de măsurare
- Managementul riscurilor de proces
- Trasabilitatea produsului
- Asigurarea calității produsului / serviciului
- Controlul calității proceselor
- Controlul calității produsului / serviciului
- Autocontrolul și inspecțiile
- Tehnici de evitare a greșelilor
- Managementul strategic al calității
- Măsurarea calității, performanță produs proces
- Gestiunea costurilor calității
- Lean, Kaizen, 5S
- Rolul echipelor multifuncționale;
- Managementul operațional al calității
- Monitorizarea și măsurarea proceselor
- Standardizarea operațională;
- Responsabilitatea pentru calitate
- Rolul echipelor multifuncționale;
- Relația furnizor – client intern
- Managementul plângerilor clientului
- Formarea pentru calitate
- Implicarea lucrătorilor în calitate
- Auditarea Internă a Sistemului de Management al Calității
- Procesul de audit
- Auditarea Internă a Sistemului de Management al Calității
- Efectuarea auditului
Răzvan Burlacu
10 este nota cea mai bună la scoală. La fel pot spune şi despre mine atunci când mă refer la experienţa în numeroasele mele intervenții ca trainer şi consultant. Dacă vorbesc despre termene limită, mă descurc şi aici: deadline-ul îl am vineri dar eu răspund marţi, dar asta se datorează faptului că azi sunt la Cluj, mâine la Brașov, apoi la București pentru susţinerea numeroaselor training-uri, teambuilding-uri sau sesiuni de consultanţă în care sunt implicat.
Educaţie şi certificate profesionale:
Studii Universitare
Universitatea Transilvania Braşov, Facultatea TCM, Specializarea Tehnologii neconvenţionale
Certificari:
- Tehnici de vânzare – soft skills
- Tehnici de negociere
- Tehnici de vânzare avansată
- Managementul timpului
- Vânzare consultativă, B2B
- Managementul echipei
- Ledership de înaltă performanţă
- Comunicarea cu clienţii
- Vânzarea către KA
- Inteligenţa emoţională
- Tehnici de prezentare
- Public speaking
- Train the trainers
- First Stage din programul internaţional MBA al OUBS ( cursuri: managementul competitiv, managementul realaţiilor cu clienţii, managementul financiar)
- Second Stage din programul internaţional MBA al OUBS ( cursuri: managementul dezvoltării şi schimbării, managementul resurselor pentru piaţă)
- Auditor în domeniul calităţii ( cod COR: 242303)
- Formator (cod COR: 241205)
- Manager de proiect ( cod COR: 242101)
- Expert accesare fonduri structurale şi de coeziune europene ( cod COR: 241948)
- Evaluator în sistemul formării profesionale continue ( cod COR: 242411)
- Six Sigma Green Belt
- Auditor intern ISO TS:16.949: 2009
Experienţă profesională :
- Formator
- Director general
- Consultant sistem de management al calităţii
- Regional manager
- Director comercial
- Director filială Braşov
- Key account Manager
- Şef serviciu aprovizionare
- Inginer mecanic
Adrian Crăciun
Sunt Adrian, inginer şi întreaga mea viată se învârte în jurul CALITĂŢII şi a mirosului de fân proaspăt cosit.
Dacă vă întrebați care este legătura între calitate şi fân cosit, nu vă voi da răspunsul exact ci vă invit să meditați, dacă timpul din ziua de astăzi vă permite, la similitudinea între modul în care de brazdele sunt cosite (cantitate de iarbă egală, grosimea brazdei care nu ar trebui să varieze, firul ierbii să cadă tot în aceeași direcţie etc.) şi sistemele de calitate dintr-o companie.
De altfel orice proces – în natura, în fabrica, chiar şi acasă este caracterizat de un sistem al calității.
Așa că, să nu fiţi surprinși dacă mă veți vedea că trec prin filtrul calității, orice acţiune cât de mică sau extrem de complexă. Şi pentru că vreau ca şi ceilalți să înțeleagă si să aplice un sistem al calității adecvat domeniului lor, mi-am transformat pasiunea asta vulcanică pentru calitate în activitate de training. Mă veţi găsi prin urmare, în sălile de training vorbind măsurat doar atât cât să vă dau vouă posibilitatea să dezbateţi lucruri importante despre calitate.
Educaţie şi certificate profesionale:
Studii Universitare
- Facultatea de Inginerie, Specializarea: Tehnologia Construcțiilor de Mașini (1976-1980)
- Universitatea “Lucian Blaga”, Facultatea de Inginerie, Specializarea: Inginerie Tehnologică și Managerială ( 1994-1997)
Studii Postuniversitare
- ICTCM, Specializarea: Fiabilitatea în Industria Construcțiilor de Mașini
- Centrul Teritorial de Calcule, Analiza și proiectare sisteme și produse informatice industriale, Specializarea: Analist-programator
Certificări
- Stagiu formare auditori – Alpes Conseils, Franţa
- Construirea echipelor şi lucrul în echipă – Minardo
- Instrumente pentru lucrul în echipă – Quasaro
- Auditori interni pentru sistemul calității ISO 9001 și ISO 10011– Quasaro
- Auditori de terță parte pentru sistemele de management al mediului conforme cu standardul SR EN ISO 14001 – Şcoala pentru Calitate Partener
- Specializare în Soluții de Management al Calității şi Mediului – KRUPP-BILSTEIN Werk, Germania
- Auditori interni ai sistemelor de management de mediu – Institutul Național de cercetare ECOIND
- Auditori interni pentru sistemul calității QS 9000 – Quasaro
- Manager al sistemelor de management al calității – Management Consulting Group
- Formator autorizat ANC – H&H Consulting
Experiență profesională:
- Responsabil Calitate Mediu – Compa
- Specialist Îmbunătățire Procese – Compa
- Director Producție – Compa
- Expert Evaluator – ANC
- Director Calitate Mediu Securitate – Compa
- Director Executiv, Consultant, Formator – Standard Consult
- Șef Serviciu Metode si Audit – Compa
- Șef Serviciu Control Produs Proces – Compa
- Șef Birou Metode Statistice si Capabilizare Procese – Compa
- Responsabil Sistemul Informatic al Calității – Compa
- Șef Compartiment Analiza Calității – Compa
- Responsabil service – Compa