Servicii de consultanță
Analiză şi evaluare contracte furnizori/client:
- evaluarea clauzelor privind evenimentele de forţă majoră pentru identificarea posibilităţii şi oportunităţii în invocarea forţei majoră în relaţiile contractuale
- evaluarea altenativelelor în eventualitatea lipsei clauzei de forţă majoră din contracte sau a imposibilităţii de accesare a acesteia
- recomandări privind adaptarea/renegocierea contractelor cu scopul de a minimiza riscurile asumate contractual
Mediere prealabilă diferend:
- notificări parteneri contractuali
- iniţiere negociere şi mediere diferend
- redactare minută întalniri mediere şi acord înţelegere amiabilă
Demersuri obţinere certificate/aviz forţă majoră
- asistenţă pentru înregistrare cerere obţinere certificat de situaţie de urgenţă
- asistenţă pentru înregistrare cerere obţinere aviz de forţă majoră şi pregătire documentaţie anexă (memoriu prezentare faptică eveniment de forţă majoră, prezentare consecinţe incidenţă eveniment de forţă majoră în relaţia cu partenerul contractual, identificare alternative pentru dovedirea evenimentului de forţă majoră)
Pregatire demersuri iniţiere litigiu în instanţă şi înregistrare acţiune – după caz:
- redactare acţiune/întampinare (apărare) la cerere de chemare
- pregătire probatoriu susţinere pretenţii în faţa instanţei de judectă
- înregistrarea acţiunii/apărării la instanţă