Achiziții publice

Instituții, autorități locale, organizații multinaționale, guverne naționale sau corporații și companii private – toate sunt supuse unor reguli de achiziții diferite, creând oportunități de afaceri pentru diferite grupuri țintă.

Deși sectorul principal de activitate al acestor entități poate părea complet îndepărtat de domeniul de activitate al companiei sau instituției pe care o reprezentați, fiecare dintre ele necesită măsuri similare pentru a asigura funcționarea în condiții optime. De exemplu, personalul trebuie să fie echipat corespunzător, birourile funcționale, transportul asigurat, securitatea la locul de muncă să fie menținută, stocurile să fie livrate și așa mai departe. Aceste cerințe necesită, prin urmare, implicarea directă a diferitor furnizori, începând cu producătorii de becuri și terminând cu dezvoltatorii de software.

Având în vedere că astfel de bunuri sau servicii trebuie achiziționate în conformitate cu procedurile de transparență definite la nivel național, entitatea în cauză este obligată să publice un anunț de achiziție, care generează automat oportunități de afaceri. Tot ce trebuie să faceți este să realizați un caiet de sarcini, să așteptați primirea documentelor de ofertare și să sperați că totul va ieși așa cum ați planificat. Însă este într-adevăr atât de ușor?

Ce poate face BEST SMART CONSULTING
pentru dumneavoastră

 

Normele de achiziții variază nu doar în funcție de țară, ci și de mediul legal sau natura entității. Părțile interesate să participe la licitații și achiziții publice trebuie să:

  • Caute informațiii prin multe site-uri, articole și publicații
  • Se familiarizeze cu diferitele structuri și machete ale avizelor de achiziții
  • Răspundă uneori la întrebări definite vag prezentate în documentele de ofertare, să elaboreze cereri de clarificări și răspunsuri la acestea
  • Facă față termenelor nerealiste cauzate de depistarea tardivă a anunțurilor
  • Elaboreze fișe de date și documente suport
  • Redacteze contestații sau răspunsuri la contestații
  • Evalueze ofertele și documentațiile

Aceste puncte se dovedesc a fi consumatoare de timp și necesită resurse pentru a fi îndeplinite la standardele cerute. Aici intervine Best Smart Consulting prin acordarea de consultanță în domeniul achizițiilor publice. Echipa de consultanță în achiziții publice a Best Smart are o vastă experiență în procedurile de licitație și achiziție publică atât la nivel regional, cât și național.

Consultanța îți asigură viitorul!