Reducere!

Pachet – DEZVOLTARE JOCURI ÎN SCRATCH – 3 ateliere

2.160 lei 1.730 lei

Reducere 20% pentru achiziționarea întregului pachet.

Pe scurt, o înțelegere mai profundă a calculatorului și a conceptelor matematice într-un context motivant și relevant pentru copii. La sfârșitul acestui atelier, participanții vor putea reconstitui jocuri deja existente pe piață sau chiar să dezvolte propriile lor idei.

„Cred că jocurile video sunt o nouă formă de artă…”  – Ray Muzyka

MESAJ PENTRU PĂRINȚI: Recomandăm cursul pentru că copilul tău este pasionat de tehnologie, calculatoare și, mai ales de jocuri.

ECHIPAMENTE NECESARE:
Laptop cu camera sau un computer cu o conexiune stabilă la Internet și un microfon.
Este recomandat să aveți acces la o adresă de email pentru crearea contului în platformă.

DURATA ȘI FRECVENȚA ȘEDINȚELOR:
90 minute/ședință
1 ședință/ săptămână

GRUPA:
Copii cu vărsta cuprinsă între 8-14 ani
6-10 copii/grupă

INFORMAȚII IMPORTANTE:  

  • TRAINER: Iordan Cosmin-Andrei – student Facultatea de Automatică și calculatoare (Politehnica București), trainer
  • Fiecare elev primește diplomă de participare.
  • Plata se poate face prin OP sau tichete/carduri cadou emise de UP ROMANIA, SODEXO și EDENRED

Categorii: ,

Atelier 1 – INTRODUCERE ÎN SCRATCH (4 ședințe online)

  • Programare și algoritmi – întelegerea conceptului de programare,
  • Platforma Scratch,
  • Personaje,
  • Backrounds,
  • Poziționarea și mișcarea personajelor,
  • Introducerea structurii condiționale,
  • Interacțiunea dintre două personaje.

Atelier 2 – VARIABILE & STRUCTURI REPETITIVE (6 ședințe online)

Atelierul se adresează celor ce au terminat Atelierul 1. Introducere in Scratch!

Acest atelier introduce doua concepte fundamentale în informatică, esențiale pentru buna funcționare a oricărui joc.

  • Implementarea unui program de tip ‘Paint’,
  • Introducerea structurilor repetitive,
  • Introducerea variabilelor,
  • Personaje multiple și interacțiunea dintre ele,
  • Structurarea jocurilor pe mai multe nivele,
  • Implementarea unui joc tip ‘Flappy Bird’,
  • Implementarea propriilor design-uri în personaje,
  • Primul algoritm de cautare: cautarea binară,
  • Implementarea unui proiect propriu,
  • Lucrul în echipa pentru rezolvare problemelor.

Atelier 3 – DESIGN / PERSONAJE & FUNDALURI (4 ședințe online)

Atelierul se adresează celor ce au terminat Atelierul 2 – Variabile & Structuri Repetitive!

Acest atelier se bazează pe partea de design a jocului. Accentul se va pune pe proiectarea propriilor personaje și fundaluri pentru jocurile create sau folosirea unor pachete de personaje puse la dispoziție de către alți artiști.

  • Implementarea propriilor personaje,
  • Personalizarea puternică a jocurilor în funcție de preferințele fiecărui elev,
  • Implementarea unui joc folosind un pachet de personaje,
  • Implementarea fundalurilor proprii.

ABILITĂȚI PE CARE LE DEZVOLTĂ ATELIERELE:

  • Materializarea unei idei, crearea unui prototip functional.
  • Formarea unei baze solide pentru gândirea matematică
  • Aprofundarea cunostințelor despre calculatoare.
  • Lucrul în echipă.