Skip to main content

Comunicare organizațională

Cursul se adresează tuturor celor care își doresc să-și dezvolte abilitățile și competențele de comunicare prin exersarea unor tehnici care abordează toate aspectele comunicării de la comunicarea verbală și telefonică, până la comunicarea în scris și cea non-verbală. Tot în cadrul acestui curs participanții au oportunitatea de a exersa aptitudini de organizare a activității proprii și a ședințelor în cadrul organizațiilor. Cursul prevede și informații referitoare la activitățile de protocol care nu lipsesc în nici o organizație, fie aceasta publică sau privată.

Descoperirea principalelor obstacole și probleme care apar în calea comunicării și identificarea de metode de depășire a acestora; Analiza propriului stil de comunicare și metode de îmbunătățire a acestuia; Abordarea regulilor care funcționează în cadrul protocolului din cadrul unei organizații (de la vestimentație și adresare, până la participarea la mese de afaceri și dineuri); Comunicarea internă și externă în cadrul companiei.

  • Învăţarea principiilor de bază ale echipelor de înaltă performanţă şi avantajele pe care le prezintă echipele în comparaţie cu grupurile de lucru clasice;
  • Identificarea elementelor de bază ale comunicării deschise și oneste în echipă;
  • Analiza diferenţelor dintre comunicarea unilaterală şi comunicarea în ambele sensuri;
  • Legătura dintre atitudinea şi comportamentul de la locul de muncă şi performanţele profesionale pe care le obţine echipa;
  • Tipuri de comunicare: elementele cheie ale unei comunicări eficiente, stiluri de comunicare;
  • Conținut și relație în comunicare (o comunicare nu se rezumă la transmiterea unei informații; ea induce în același timp și un comportament. Astfel, orice mesaj cuprinde: ceea ce spunem (conținutul), modul nostru personal de a-l transmite și modul personal al receptorului de a-l interpreta (relația);
  • Obstacole în comunicarea managerială (falsul feedback, opoziția la critică, percepția selectivă și subiectivitatea, deducțiile și presupunerile, interpretarea mesajului verbal și nonverbal transmis, nivelul la care este interpretat mesajul transmis, dificultățile de limbaj, barierele culturale etc)
  • Utilizarea întrebărilor pentru creșterea performanțelor (lărgirea perspectivelor pentru a avea o imagine de ansamblu, îngustarea perspectivelor pentru a găsi detalii relevante).

Renaldo Niţă

Cursuri:

  • „Train the Trainers”, The Open University Business School, Marea Britanie
  • „Management of Small and Medium Entreprises”, SCIENTER “Centro di Richerche e Servizi Avanzati per la Formazione” , Bologna, Italia
  • „Coaching for Executive Teams”, Metasystem, Franţa
  • „Team Development „, Metasystem, Franţa
  • „Transactional Analysis in the Organisations „, Personal Skills Development
  • „Coaching in Training”, RoCoach
  • „Coaching for Executive Teams”, RoCoach

România, Anglia, Austria, Republica Moldova, China, India, Irak, Siria, doar câteva ţări unde am instruit peste 7000 de manageri care fac dovada unui coach de succes şi un iniţiator în leadership de excepţie. Prietenii glumesc spunându-mi că sunt unul dintre pionerii dezvoltării manageriale în România, iar eu îi cred pe cuvant.

Educaţie şi certificate profesionale:

Studii Universitare

  • Institutul Politehnic Bucureşti, Facultatea de Tehnologie a Construcţiilor de MaşiniSpecializarea Tehnologia Construcţiilor de Maşini (1986-1991)
  • The Open University Business School, Management, Professional Diploma in Management (1993-1997), Marea Britanie

Studii Postuniversitare

  • The Open University Business School, Management, Master of Business Administration (MBA) (1999-2003), Marea Britanie

Certificări

  • Certificat Formator, Institutul Bancar Român

Calendar Cursuri

Înregistrare Curs

Cursuri Specializate pentru
viitori Profesionişti!