
Cursul se adresează cadrelor didactice și personalului didactic auxiliar care doresc să își dezvolte competențele digitale, menite să ajute în eficientizarea întregii activități din cadrul oricărei instituții de învățământ.
ECHIPAMENTE NECESARE:
Pentru a putea participa, veti avea nevoie de un laptop sau un computer cu o conexiune stabilă la Internet, și un microfon.
• Obiectivul general este de a contribui la dezvoltarea şi modernizarea sistemului educaţional, prin intermediul dezvoltării profesionale a cadrelor didactice și personalului didactic auxiliar care doresc să asimileze competențele digitale, menite să ajute în eficientizarea întregii activități din cadrul oricărei instituții de învățământ.
• Dezvoltarea de competenţe digitale avansate cadrelor didactice și personalului didactic auxiliar, de utilizare a tehnologiei informaţiei, necesare pentru participarea activă şi responsabilă la viaţa socială şi care să le ofere în acelaşi timp şanse reale de avansare în carieră;
• Creşterea nivelului de utilizare a tehnologiei informaţiei în procesul de predare-învăţare-evaluare, prin utilizarea TIC ca resursă de predare pe de o parte şi ca instrument avansat de comunicare, pe de altă parte, prin susţinerea persoanelor din grupul ţintă în perfecţionarea competenţelor deţinute precum şi deprinderea unora noi;
• Crearea unui mediu de învăţare eficient în vederea creşterii accesului la educaţie de calitate şi formării unor competenţe cheie şi profesionale care să faciliteze integrarea pe piaţa muncii.

Curs „Competente digitale de utilizare a tehnologiei informatiei ca instrument de invatare si cunoastere”
• Procesarea informației (utilizarea critică și sigură a sistemelor informatice și a tehnologiilor digitale, colectarea, păstrarea și gruparea informației într-o manieră metodică)
• Creare de conținut (crearea și editarea documentelor de tip text, tabel, calcul tabelar, baze de date, prezentări, imagini, fișiere audio-video, conținut pentru pagini web sau de tip blog etc.)
• Comunicarea, utilizarea tehnologiilor digitale în mediile virtuale de comunicare, utilizarea platformelor educaționale: Google Classroom , Microsoft Teams, Adservio, crearea și gestionarea conturilor personale, utilizarea unor funcții avansate ale instrumentelor de comunicare, de ex. conferințe video utilizand platformele Zoom, Webex
• Realizarea, adaptarea şi publicarea de resurse educaţionale multimedia interactive avansate, utilizarea aplicaţiilor tip eLearning pentru optimizarea strategiilor şi activităţilor didactice.
• Securitate (noțiuni de etică și securitate digitală, aplicarea de măsuri pentru a proteja dispozitivele digitale, protecția datelor private, protecția față de folosirea intensivă a tehnologiei digitale care poate afecta sănătatea, măsuri de eficiență energetică, înțelegerea impactului tehnologiilor digitale asupra mediului).
CÂT DUREAZĂ ȘI CARE ESTE MODALITATEA DE DESFĂȘURARE?
• 40 ore din care 14 ore teoretice si 26 ore practice
• Online în platforma ZOOM sau face-to-face la mare sau munte
CÂT COSTĂ?
- Tariful per curs este de 1280 lei lei (TVA inclus)/persoană. Nu sunt incluse cheltuieli legate de închiriere sală de curs, cazare și masă în cazul organizării cursului în format fizic (face-to-face).
CUM PLĂTESC?
• Cursul se poate achita cu OP sau prin aplicațiile UP si SODEXO
DIPLOMĂ RECUNOSCUTA RO/UE
La finalizarea cursului participanții vor susține un examen, iar absolvenții vor obține certificatul de absolvire. Certificatul este eliberat sub antetul Ministerului Muncii, Familiei și Protecției Sociale și al Ministerului Educației și Cercetării.
Pentru eliberarea certificatului sunt solicitate următoarele documente:
- copie buletin
- certificat naștere
- copie certificat de căsătorie dacă este cazul
- diploma studii medii
În termen de minim 2 săptămâni de la promovarea examenului se eliberează diploma.
Ai 10% reducere la acest curs dacă achiți cu cardurile Up sau Sodexo!
Gudei Simona Corina
Trainer „Abordări interactive în procesul educațional”
Experienţă profesională :
- Director Centru de Transfer Tehnologic “Pro Transfer” în cadrul USH Pro Business, București 2016 – Prezent
- Membru în Consiliul executiv S.A.S. al Universității Spiru Haret, București (Societatea Antreprenorială Studențească din cadrul Universității Spiru Haret) 2016 – Prezent
- Secretariatul executiv al Consiliului Consultativ SUERD 2016 – Prezent
- Activități specifice domeniului: Ecosisteme de inovare și digitizare 2016 – Prezent
- Lect.univ.drd. USH, Facultatea Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale – Bucureşti 2010-2016
Educaţie şi certificate profesionale:
Studii Universitare
- ACADEMIA DE STUDII ECONOMICE DIN BUCUREȘTI – Școala doctorală – Economie și afaceri internaționale – Doctorand
- USH, Facultatea Marketing şi Afaceri Economice Internaţionale Bucureşti – Masterat în marketing, Modulul de masterat: Marketingul în contextul integrării europene – Diplomă de absolvire
- USH,Bucureşti – Departamentul pentru pregatirea personalului didactic – Modul psiho–pedagogic – Pedagogie, Mangement educational, Sociologia educatiei, psihologia elevului/studentului – Certificat de absolvire
- USH, Facultatea Marketing şi Comerţ Exterior Bucureşti – Marketing şi Comerţ Exterior – Diploma de licenţiat în ştiinţe economice, ASE, Facultatea de Comerţ – 2001

Badea Bogdan Danut
Trainer „Competente digitale de utilizare a tehnologiei informatiei ca instrument de invatare si cunoastere”
Experienţă profesională :
- Formator proiect „Masuri Integrate pe teritoriul GAL Caras Timis” cod SMIS 140382;
- Formator curs „Un viitor mai bun prin eforturi comune in Municipiul Rosiorii de Vede”;
- Expert IT proiect „Acces egal si calitativ la educatie in judetele Giurgiu si Teleorman – EDUGREAT” cod SMIS 105966;
- Formator curs „Dezvoltare competente digitale, conform standardului ECDL”;
- Formator/Examinator ECDL.
Educaţie şi certificate profesionale:
Studii Universitare
- Universitatea Spiru Haret – Contabilitate si Informatica de gestiune;
- Ministerul Educatiei Cercetarii si Tineretului – Inspector protectia muncii – Certificat de absolvire;
- Universitatea Politehnica Bucuresti – Facultatea de Ingineria si Managementul Sistemelor Tehnologice – Evaluator de risc – Certificat de absolvire;