MANAGEMENTUL CALITATII

CUI SE ADRESEAZA

Managerilor de productie, planificatorilor de productie

CE ARE ACEST CURS PENTRU TINE

Esti manager de productie si te confrunti zilnic cu constrangeri date de cerintele si asteptarile clientilor,de obiectivele companiei, de cerintele legale si de reglementare. Ai dificultati legate de calitatea productiei, de costurile calitatii de incadrarea in indicatorii de performanta? Elibereaza-te de povara multora dintre ele. Cursul te ajuta sa intelegi problemele legate de managementul calitatii productiei,cum sa le tii sub control si chiar sa le elimini. Un lucru inteles este mult mai usor de gestionat.

Materiale de curs:

  • Simulator de productie (FABRICA DE AVIOANE)
  • Suport de curs
  • Exercitii practice
  • Studii de caz
  • Lucrare Practica - optional
  • Certificat de participare
  • Certificat profesional in cazul efectuarii lucrarii practice

 

CE CONTINE CURSUL

Cap. 1: Despre Calitate
Definitie, evolutie
Cum sa interpretam calitatea

Cap. 2: Sisteme de Management al Calitatii

Principiile managementului calitatii; Sisteme de management a calitatii;

Standarde de management al calitatii

Documentare si implementare

Certificarea sistemelor de management al calitatii

Cap. 3: Planificarea Calitatii Produsului

Planificarea avansata a calitatii

Dezvoltarea produsului si a procesului

Tehnici utilizate in planificarea calitatii; Analiza riscurilor

Performanta procesului si analiza sistemelor de masurare

Aprobarea productiei produsului;

Cap. 4: Controlulul Calitatii Productiei

Controlul calitatii proceselor de fabricatie

Autocontrolul; Inspectiile; Controlul statistic; Tehnici de evitare a greselilor

Cap. 5: Managementul strategic al calitatii

Politici si obiective; Asigurarea de resurse

Masurarea calitatii; performantele produsului; performantele procesului; gestiunea costurilor calitatii

auditul produs proces

Lean Manufacturing; Kaizen; 5S

Cap. 6: Managementul operational al calitatii

Abordarea pe baza de procese; Monitorizarea si masurarea proceselor

Standardizarea operationala;

Responsabilitatea pentru calitate

Rolul echipelor multifunctionale;

Relatia furnizor – client intern

Managementul plangerilor clientului

Formarea pentru calitate; Implicarea lucratorilor in calitate

 

Calendar

Data urmatorului curs: 22-24 iunie 2017; 26-28 octombrie 2017

Conditii comerciale

Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la tel: 0726268256, 0727336314

Pentru o grupa de 10-14 cursanti, organizam cursul in sistem in-house la sediul companiei client sau in orice alta locatie la alegerea acestuia, la o data stabilita de comun acord.

administrator-512

Trainer

Adrian Craciun

Testimoniale

 

Comments are closed.