IMBUNATATIRE PROCESE

CUI SE ADRESEAZA

Directorilor de firma, managerilor departamentelor de productie, calitate, mentenanta, logistica, planificare; ingineri de proces si inginerilor de produs, manageri imbunatatire procese, specialisti imbunatatire continua si performanta operationala....

CE ARE ACEST CURS PENTRU TINE

Cursul prezinta metode de reducere a problemelor de calitate, cost, livrare la timp, morala; abordarea acestora intr-un mod structurat si robust, evidentierea oportunitatilor de imbunatatire din zona proprie de supervizare; intelegerea rolului propriu in imbunatatirea  proceselor si folosirea instrumentelor adecvate de imbunatatire.

Materiale de curs:
- Simulator de Productie (FABRICA DE AVIOANE)
- Suport de curs
- Exercitii practice
- Studii de caz
- Lucrare Practica - optional
- Certificat de Participare
- Certificat Profesional in cazul efectuarii Lucrarii Practice

CE CONTINE CURSUL

Cap.1  Introducere in gandirea lean

Definitie si scurt istoric;

Lean –un sistem unitar, casa Toyota

Concepte cheie in lean: Risipa si Valoare

Fluxul de activitati – importanta timpului scurt de realizare a comenzilor

Excelenta in operarea proceselor

 

Cap. 2  5S si fabrica vizuala

Management vizual - definire si beneficii

Metoda 5S - definitie si beneficii

Implementarea 5S: Sortare, Sistematizare, Stralucire, Standardizare, Sustinere

 

Cap. 3  Imbunatatirea continua/kaizen si ciclul PDCA

Intelegerea nevoii de imbunatatire continua, Definitie, Scop

Identificarea nevoii de imbunatatire

Ciclul PDCA al imbunatatirii: Planifica Executa Verifica Actioneaza

 

Cap. 4   Rezolvarea problemelor

Definire corecta a unei probleme; intelegerea realitatii

Actiuni imediate si actiuni corective: cele 5 reguli de aur

Aflarea cauzei radacina (5xDe ce?, Os de peste)

Planul de Contramasuri pentru probleme

Verificarea rezultatelor si standardizarea solutiei

 

Cap 5.  Organizarea standard a activitatii de supervizare

Rolul supervizarii din prima linie

De ce este necesara  o agenda standard de lucru; activitati repetitive si activitati neplanificate

Planificarea si sustinerea imbunatatirilor proceselor

 

Cap. 6 Training Within Industry (TWI)

  • Metoda Job Instruction

Probleme care au ca si cauza o instruire neadecvata

Metoda de instruire in 4 pasi

Pregatirea pentru instruire: pregatirea instructorului si Fisa de instruire

Planificarea instruirii- planul de training

Beneficiile unei instruiri adecvate

  • Metoda Job Relations

Probleme de productie legate de motivatia si implicarea oamenilor

Importanta unor bune relatii de munca pentru obtinerea rezultatelor dorite

Fundamente pentru bune relatii de munca

Metoda de abordare in 4 pasi a unei probleme cu un membru al echipei

  • Metoda Job Methods

Originea conceptului de kaizen si imbunatatire continua

Harta detaliata a activitatilor

Imbunatatirea metodei de lucru prin eliminare, combinare, rearanjare

 

Calendar

Data curs: 

Conditii comerciale

Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la tel: 0726268256, 0727336314

Pentru o grupa de 10-14 cursanti, organizam cursul in sistem in-house la sediul companiei client sau in orice alta locatie la alegerea acestuia, la o data stabilita de comun acord.

administrator-512

Trainer

Raluca Florea 

Testimoniale

 

Comments are closed.