VANZARI versus ACHIZITII

CUI SE ADRESEAZA

Vanzatorilor

CE ARE ACEST CURS PENTRU TINE

Te afli intr-una din situatiile de mai jos:

  • Ai un produs sau un serviciu fara concurenta si totusi nu vinzi pe masura asteptarilor?
  • Ai vrea sa stii de ce nu reusesti sa fii inscris pe lista furnizorilor agreati.
  • De ce nu reusesti sa vinzi mai mult companiei X desi au nevoie de produsele si serviciile tale?
  • Ai vrea sa intelegi ce anume sta in spatele deciziei de achizitii a achizitorului?
  • Ai gandit diferite strategii de ofertate, discountare pentru a deveni furnizor agreat si a vinde cat mai mult posibil si totusi nu ai o constanta in procesul de vanzare catre compania Y?

Raspunsul este simplu: nu produsele sau serviciile tale au o problema doar procesul de vanzare nu este armonizat cu procesul de achizitii.
Materiale curs:
- Suport de curs
- Exercitii practice
- Studii de caz
- Certificat de Participare

CE CONTINE CURSUL

Daca vrei sa intelegi intregul proces de achizitii si sa-ti armonizezi procesul de vanzare cu cel al achizitorului este necesar sa intelegi:

ORGANIZATII in ACHIZITII

Tipuri de organizatii : centralizate, delegate, localizate.

Achizitii vs aprovizionare si supply chain : elemente comune si diferente

Cerinte noi pentru achizitii legate de aprovizionare : JIT, KANBAN, Stoc de consignatie.

Posturi si responsabilitati cu impact in procesul de validare a furnizorilor.

Parcursul noilor furnizori.

CEREREA DE OFERTA vs OFERTA

Continutul unei cereri de oferta

Modul de prezentare a ofertelor

Analiza ofertelor

ANALIZA PRETURILOR din OFERTE

Tehnici globale si tehnici analitice, ciclul de viata/pret

Alte elemente ale costului : Cost Total de Achizitie

CAUTAREA FURNIZORILOR NOI

Studiul piatei furnizorilor , alegerea pietelor cele mai favorabile pentru achizitii

Factori determinanti in alegerea furnizorilor, ponderarea lor in cadrul deciziei

Instrumente disponibile de cautare furnizori noi, importanta si impactului lor

SELECTIONARE FURNIZORI (in vederea constituirii unui panel de furnizori)

Criterii de luat in considerare in vederea selectionarii furnizorilor

Cererea de informatii / Profil furnizor

Piramida inversata de selectie (furnizori tinta, selectionabili, potentiali)

Panel de furnizori

OMOLOGARE FURNIZOR si PRODUS

Procesul de omologare furnizori noi

Omologare produs

Diferitele etape de decizie

Follow-up performantelor furnizorului in productie si la clientul final

Diferentele principale intre serie mica/unicat si serie mare

Kaizen

STRATEGIE

Analiza pietelor de produse

Matrice Porter, SWOT, model Kraljic

Definirea criteriilor min si max pentru furnizori

Piramida: PACDP

Parghii startegice pentru atingerea obiectivelor (pret, mangement,  riscuri, relatie )

MANAGEMENTUL FURNIZORILOR

Performanta furnizori

CONTRACTARE

Conditiile de validitate pe care trebuie sa le indeplineasca un contract

Forme de contract

Elemente contractuale la dispozitia achizitorilor pentru executia buna a contractului

Continutul contractului

Contracte intenationale : conditii de indeplinit

Sisteme de legi si conventii internationale aplicabile contractelor

Rezolvarea litigiilor (diferente intre tribunal si arbitraj )

Incoterms

TENDINTE NOI in ACHZITII

E-auction, E-procurement

Achizitii responsabile si durabile

Calendar

Data curs: 23-25 octombrie, Timisoara

Conditii comerciale

Pentru informatii suplimentare va stam la dispozitie la tel: 0726268256, 0727336314

Pentru o grupa de 10-14 cursanti, organizam cursul in sistem in-house la sediul companiei client sau in orice alta locatie la alegerea acestuia, la o data stabilita de comun acord.

administrator-512

Trainer

 

Valentin Vestemeanu

Testimoniale

 

No Comments Yet.

Leave a comment